Click Like and Receive all updates via Facebook.

Tutorial By | JiwarOsak

TABUNG BELI LENS DSLR BARU


BLOGFYNA.COM

  • Tarikh Cuti Tahun Baru Cina 2017 - Tarikh Cuti Tahun Baru Cina 2017 Assalammualaikum dan salam sejahtera. Bilakah tarikh cuti tersebut? Tarikh Cuti Tahun Baru Cina 2017 merupakan keyword y...
    11 months ago

BLOGWALKING ZONE (Senarai Bloglist)

SHOT AND SNAP PHOTOGRAPHY

Wednesday, April 4, 2012

Alhamdulillah.. 100 Follower Sudah.


Hari nih cukup sudah follower ke 100 fyna. Alhamdulillah. Walaupun baru mencecah 100 follower. Thanks Shida. Nak dapat follower beribu-ribu bukan senangkan . Lagi-lagi kita nih bukan retis. Alamatnya bertahun-tahun lah nak dapat follower ramai.

Keadaan kesihatan yang tidak berapa nak baik (selsema + demam) agak membataskan fyna nak buat entri yang berkualiti. (dem...mula nak ngarut dah nih)

Fyna otw nak tukar theme yang baru untuk blogfyna dot com. Pheww.. Nervous pula. Tak tahu lah apa rupa baru theme tue. 

20 comments:

shiema sufian said...

wowwww, tahniaaaah (:

kai said...

tahniahhhhhh!

ainun m said...

tahniah...keep blogging :)

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail said...

tahniah. one step to 1000 =)

NURULHANIF said...

tahniah.. teruskan berblogwalking..

fyna said...

dear shiema : thanks ^^;

fyna said...

kai : thanks.. ^^;

fyna said...

dear ainun : thanks dear ^^;

fyna said...

dear khumaera : hehe...hopefully.thanks dear.

fyna said...

dear nurul hanif : ok.. ^^; thanks.

ezyra daniel said...

yuhu..zyra follower y ke 104!!! :P

Aida Omar said...

Alhamdulillah dah capai 100 follower.. cepat jugak tu eh.. Shida yang bertuah :) Nak tukar theme blogfyna wah tak sabar nak tengok :)

Amir Baker said...

100 folower? tahniah Fyna. Btw, mengarut tu best! hehehe

fyna said...

dear ezyra : thank dear.

fyna said...

dear Aida : hehe.. cepat e? ha'a. fyna nak tukar theme baru utk blogfyna tue. JENG..JENG..JENG..

fyna said...

amir : baru 100. blum 1000 ^^;

ejulz said...

tahniah.. teruskn berblog dan mencari kenalan baru.. :)

fyna said...

ejulz : thanks.. ^^;

fariha said...

congrats! fariha half dari tu pon tak capai lagi.huhu!

shida'R said...

aihhh kpe shida xtau de entri nih..aduihh sorry fyna lmbat terjah huhu...tahniah bt fyna skg dah 300 dah :)