Click Like and Receive all updates via Facebook.

Tutorial By | JiwarOsak

TABUNG BELI LENS DSLR BARU


BLOGFYNA.COM

  • Tarikh Cuti Tahun Baru Cina 2017 - Tarikh Cuti Tahun Baru Cina 2017 Assalammualaikum dan salam sejahtera. Bilakah tarikh cuti tersebut? Tarikh Cuti Tahun Baru Cina 2017 merupakan keyword y...
    9 months ago

BLOGWALKING ZONE (Senarai Bloglist)

SHOT AND SNAP PHOTOGRAPHY

Saturday, March 24, 2012

Salah Timbang Ke Salah Diri Sendiri Nih?


Berat dah nak mencecah ke angka 50 kg nih. Nih yang duk pikir-pikir rasanya penimbang tue yang salah. Tak pun dah rosak kot. Saja nak pedajal fyna lah tue. ^^; Turun naik, turun naik dari penimbang dari tadi. Sah, penimbang tue yang rosak. Fyna pasti. *padahal nak sedapkan hati sendiri je*

Yang penting pasni nak kena jaga makan. Tak kan nak makan angin je kan. Rugi je. Nak makan meggi hari-hari? Kompem pasni rambut jadi macam meggi. Elok-elok rambut ala-ala Umi Nazira, jadi rambut macam Hafiz lak nanti. Rasa nak pergi kerja naik basikal je kot. At least boleh turun dalam 4-5 kg kan. Tapi agak-agak sampai tak tempat kerja nanti nih? Itu pun dah jadi persoalan nih.

Nampak gayanya nak kena cari tips yang berkesan nih.

4 comments:

Detective Fiqa said...

taklaa berat sgt ponn :P

fyna said...

dear DF : ngee.. sblm nih berat sis 43.. T_T

Nur Honney Robbi said...

betullah cakap DE tue, btw meh try petua ini

http://wadahberbicara.blogspot.com/2012/03/petua-kuruskan-badan.html

fyna said...

dear nur honney rabbi : thanks url tue.. fyna nak terjah nih.. ^^;