Click Like and Receive all updates via Facebook.

Tutorial By | JiwarOsak

TABUNG BELI LENS DSLR BARU


BLOGFYNA.COM

  • Tarikh Cuti Tahun Baru Cina 2017 - Tarikh Cuti Tahun Baru Cina 2017 Assalammualaikum dan salam sejahtera. Bilakah tarikh cuti tersebut? Tarikh Cuti Tahun Baru Cina 2017 merupakan keyword y...
    10 months ago

BLOGWALKING ZONE (Senarai Bloglist)

SHOT AND SNAP PHOTOGRAPHY

Thursday, March 29, 2012

Welcome to Your Timeline!!

Klik untuk tumbesaran yang sihat

Timeline? Yeah..Lepas nih facebook akan bertukar wajah. Timeline lah kita ramai-ramai pasnih. Yang pasti fyna tak suka lah kalau interface macam tue. Tak menarik pun. Tak bernafsu pun dengan timeline nih. Maknanya lepas nih terpaksa lah menghadap timeline tue juga kan. 

Tapi ada cara nak remove timeline nih kan? Siapa yang suka timeline boleh angkat kepala lutut. Siapa yang suka rupa yang lama cuba angkat bahu masing-masing.

12 comments:

Cik Kay Jue said...

tula ckj frust la dengn fb fasal ni.. kekok nak guna timeline ni..huhu start bulan april kan?

Amirul Syahnaz said...

ney tools yg sy dpt dri mmber2 facebook...hrap brkesan

download---> http://www.mediafire.com/download.php?u0p2wlbn3b81gjc

fyna said...

dear CKJ : ha'a dear.start bulan nih. nak tak nak, redah je lah. ^^;

fyna said...

amirul : thanks ye.

AMMAR YASIR said...

Benci timeline!!!

fyna said...

ammar : hehe. nak tak nak kena suka juga...

caliph shuriken said...

x brapa suka style timeline ni, huh...

fyna said...

caliph : kan.fyna pun tak suka.

Phat said...

minggu lepas lagi dah tuka padahal x pernah tuka pun huhu

fyna said...

phat : haha.tue dah betul2 kene paksa dah.baik betul diorang tolong wat kan jadi timeline tue.

.: iEyLa :. said...

xreti tul ngn TL tuh..
i klu msuk page yg gune TL memng lost gile..hihi

O CIKTEDDY said...

biase je..x kesah pun.hehe