Click Like and Receive all updates via Facebook.

Tutorial By | JiwarOsak

TABUNG BELI LENS DSLR BARU


BLOGFYNA.COM

BLOGWALKING ZONE (Senarai Bloglist)

SHOT AND SNAP PHOTOGRAPHY

Saturday, March 24, 2012

Bila Banyak Invitation Event Dalam Facebook Yang Fyna Dapat.

 

Deng!! Lately nih banyak event-event yang fyna dapat. Perghhh... Macam retis kan. Kalau event kahwin fyna amat tak kisah. Orang nak bagi makan free kan. Tapi yang fyna dapat nih banyak yang berkaitan dengan event seperti contest, give away, or seangkatan dengannya. Suh like-like pun satu hal gak.Tue belum yang suh follow-follow. Bab follow nih pun ada isu gak.Adehh.. Pening kepala Mak Jemah nih.

Fyna tak kisah sebenarnya nak invite tapi dah banyak sangat. Maybe itu cara korang untuk meriahkan event yang korang buat. Tapi sebenarnya buat fyna tak selesa. Kalau sehari dapat dalam 5-6 event. Kalau dah berhari-hari? So, agak annoying. Sian fyna nak baca satu-satu event yang fyna dapat tue.

Siapa yang hendak buat event tue mungkin boleh gantikan dengan cara ping entri tue dekat group facebook. Ataupun blogwalking. Usaha tangga kejayaan kan. InsyaAllah ada yang join. *peace no war*

Terpulang pada yang lain. Maybe ada yang suka dengan event-event nih. Tepuk dada sendiri, tanya selera. Jangan nak tepuk dada orang lain lak. Kalau fyna punya entri nih ada yang terasa, fyna minta maaf banyak-banyak. Bukan senang fyna nak buat luahan macam nih. Dah kalah karangan adik-adik sekolah rendah. Terima kasih pada siapa-siapa yang telah invite fyna.

6 comments:

Noor Fatin said...

tau xpee. pnya la banyak kkdg. pening2. haha nak suruh follow blog pn guna event, dasyat :P

fyna ahmad said...

dear fatin : yup.. rasa annoying gak benda2 tue.

Muhamad Azam said...

Auuww kita sehati sejiwa

fyna ahmad said...

muhamad azam : hehe...baru tahu ke? ^^;

nur_za said...

kitew pun sependapat gn awk

fyna ahmad said...

dear nur_za : ^^; kan..kan..

Powered By Blogger