Click Like and Receive all updates via Facebook.

Tutorial By | JiwarOsak

TABUNG BELI LENS DSLR BARU


BLOGFYNA.COM

  • Tarikh Cuti Tahun Baru Cina 2017 - Tarikh Cuti Tahun Baru Cina 2017 Assalammualaikum dan salam sejahtera. Bilakah tarikh cuti tersebut? Tarikh Cuti Tahun Baru Cina 2017 merupakan keyword y...
    6 months ago

BLOGWALKING ZONE (Senarai Bloglist)

SHOT AND SNAP PHOTOGRAPHY

Wednesday, July 11, 2012

GAMBAR INI PUNCA FYNA RASA SEBAK. KALAU KORANG?




Dari gambar sahaja, kita boleh nilai apa yang cuba disampaikan.
Apa perasaan korang?
Fyna rasa sangat sebak.


Sebenarnya entri ini fyna hendak buat sebagai Wordless Wednesday tapi tak jadi.

Banyak perlu diluahkan dari gambar tersebut. Kita sentiasa merungut kekurangan yang kita ada. Tetapi sebenarnya dari sudut lain, ada lain yang lebih susah dari kita kan.

Bersyukurlah dengan apa yang kita ada sekarang ini.

39 comments:

eMMa cahaYa Qaseh said...

betapa bertuahnya kita hidup dalam negara yang aman damai... :)

fyna said...

dear emma : betul tue dear.

Phat said...

syukur la dengan apa yg kita ada

.: iEyLa :. said...

kite sentiasa cukup malah membazir kadang2..
insaf tgk pic ni...
diorang smpai berlapar and pose ari2..

KorN said...

tak tau nak kata apa... sebak tgk gmbr tu...

Nyue said...

sgt sebak.....aduhh sedey sgt2

zulhilmi tempoyak said...

awak.. nk pinjam bahu.. huhu

fyna said...

abam phat : betul tue. sentiasa bersyukurkan.

fyna said...

dear ieyla : bagi diorang, sama je berpuasa atau tidak.

fyna said...

korn : kan. sangat sebak. insaf rasanya.

fyna said...

dear nyue : sob..sob.. =='

fyna said...

zulhilmi : bahu? boleh. nah2.. =='

Pecinta pink^^ said...

hmm..sebak,sedih,hiba menjadi satu..

fyna said...

dear pecinta : kan dear. =='

syiela said...

syukur alhamdulillah.. bertuah berada di bumi malaysia ni.. banyak sumber2 makanan walau dalam kesusahan

azizah :) said...

Alhamdulilah...marilah kita mngucapkan syukur kerana kita mempunyai apa yg ada..


mood hiba..sayu je.

fyna said...

dear syiela : ha'a dear. walaupun kita rasa susah tapi masih lagi boleh merasa makanan kan. berbanding yang disana tue.

fyna said...

dear jijah : alhamdulillah. bersyukur dengan nikmat yang kita nikmati sekarang nih.

DEL said...

betul la... sebak tgk gmbr tu... kita terlalu "mewah" hingga selalu juga terlupa...

Chic Na said...

sebak je. kita yg kat sini berlebih2 pulak. :(

fyna said...

DEL : kita baru tengok gambar je. belum kita merasa sendiri keadaan yang sebenarkan.

fyna said...

dear chic na : memang pun. semoga puasa nanti, kita tidak membazir.

JaNnaH said...

tau xpe.. kalau kat sni makanan belebihan.. sampai x temakan.. hemmm

LiLy @ MumMyQiStInA said...

sebak..Sedih semua perasaan ada...
Insaf tgk gambar ni..

~~oOpEt~~ said...

betul tu.. bersyukurlah :)

fyna said...

dear jannah : betul tue dear. kalau boleh jangan membazirkan. sedih je tengok makanan yang lebih tue kan.

fyna said...
This comment has been removed by the author.
JungRara said...

Alhamdulillah, kita semua masih cukup makan. bersyukurlah

fyna said...

dear lily : walaupun gambar tapi boleh rasa perasaan diorang kat sana kan.

fyna said...

dear oopet : alhamdulillah dengan apa yang kita ada kan.

fyna said...

dear jung nara : betul tue dear~

caliph shuriken said...

syukur dgn setiap nikmat yg kita terima...

Ruzzezanie said...

entah kenapa ruzz tgk gambar tu kan, terus teringat kes-kes buang anak. maybe sebab tgn kecik tu. sedih kan? zaman sekarang ni buang anak macam buang taik ikan je. phewwww, ikat, campak. sedih bila tgk dalam paper cerita.

fyna said...

caliph : ha'a... kena sentiasa bersyukur.

fyna said...

dear ruz : betul tue dear. anak tue kurniaan tuhan kan. sangat sedih bila pemberiaan Allah dibuang macam tue sahaja. =='

cik Lilis said...

bersyukur apa yang kita ada sekarang nie.

Aida Omar said...

Tapi kita tak pernah bersyukur dengan apa yg kita ada.. kita selalu bongkak dengan duniawi.. moga mereka2 disana tabah mengharungi kehidupan.. moga juga Allah memberi sedikit rezeki dan nikmat hidup pada mereka.

tirahzairi said...

subhanAllah...

lepakk.com said...

Syukur kita di Malaysia