Click Like and Receive all updates via Facebook.

Tutorial By | JiwarOsak

TABUNG BELI LENS DSLR BARU


BLOGFYNA.COM

  • Tarikh Cuti Tahun Baru Cina 2017 - Tarikh Cuti Tahun Baru Cina 2017 Assalammualaikum dan salam sejahtera. Bilakah tarikh cuti tersebut? Tarikh Cuti Tahun Baru Cina 2017 merupakan keyword y...
    5 months ago

BLOGWALKING ZONE (Senarai Bloglist)

SHOT AND SNAP PHOTOGRAPHY

Tuesday, July 24, 2012

APA MENU PILIHAN BERBUKA KORANG? SEDAP GAK CHAR KUEY TEOW NIH.

Adeehh... Nih lah namanya nafsu. Lain yang hendak ditaip, lain idea yang keluar. Ngeee... Memang takde niat hendak buat tajuk ini. Tapi.... tapi.... Tertaip lak. Tertaip ok. *tepuk dahi sendiri*

Dah alang-alang tertaipkan, apa menu pilihan berbuka korang? Kalau fyna, jawapannya CHAR KUEY TEOW

Disebabkan bulan puasa, fyna tak nak letak gambar-gambar yang membuat air liur korang melelehkan. Tak baik. Kang ada pula yang geget jari kawan nanti.


 

13 comments:

afzalsukasuki said...

char kuey teow pon osem gak fyna :D yang tak sedap semua jadik sedap dlm bulan pose ni hehehe

Pecinta pink^^ said...

afuh,terus rasa nk mkn char kuey teow buka nati..hikhik

Sally Yatiey said...

Tak pernah makan char kuey teow lagi. mesti sedappppp kan :D hee

fyna said...

tok apjal : CKT memang feberet fyna. betul tue tok. sume jadi sedapkan time pose nuh. nyum..nyum..

lejen wariner said...

cehh, tak kesah ah letak gambar. tahan punye.;p

fyna said...

dear PP : jom dear~ ^^;

fyna said...

dear sally : sedap lah dear~

fyna said...

iejen : waaaa..kang ada yang tak tahan. fyna pun tengok tak tahan. ^^;

haz said...

haz pun suke gak makan char kuew teow.. sedapp~ nyum nyum ^^

LiLy @ MumMyQiStInA said...

samalah ktorg ni..menu pilihan adalah char kuey teow..sedap... :)

TiranaAduka said...

biar blog bertukar rupa
TiranaAduka singgah jua
Ape khabar gerangan disana?
Moga persahabatan kekal selama...

Tirana ini tak pandai bermadah
Bersyair gurindam jauh sekali
Singgah setelah selesai ibadah
jangan lupa berkunjung kembali

Arau Blogger said...

char koew teow ? terluir abg ? abg mmg suka Char koew teow tau ? abg singgah menabung utk fyna ni ..

KorN said...

charkueyteow? eiuwww.. x minat langsung.. (padahal elergik makan udang)... hehe.. tapi kalo ketiaugorengkerang, perghhhh.. pebret kot....!!