Click Like and Receive all updates via Facebook.

Tutorial By | JiwarOsak

TABUNG BELI LENS DSLR BARU


BLOGFYNA.COM

  • Tarikh Cuti Tahun Baru Cina 2017 - Tarikh Cuti Tahun Baru Cina 2017 Assalammualaikum dan salam sejahtera. Bilakah tarikh cuti tersebut? Tarikh Cuti Tahun Baru Cina 2017 merupakan keyword y...
    11 months ago

BLOGWALKING ZONE (Senarai Bloglist)

SHOT AND SNAP PHOTOGRAPHY

Wednesday, July 18, 2012

RAMADHAN SEMAKIN HAMPIR. KORANG SUDAH BERSEDIA?


Pejam celik, pejam celik kita akan mula berpuasa tidak lama lagi kan. InsyaAllah 21.07.2012. Rasa sebak saja hati. Bulan yang mulia akan datang. Bulan yang penuh pahala. InsyaAllah panjang umur kita akan merasa sekali lagi untuk tahun ini.

Diharapkan bulan Ramadhan nanti kita akan guna sebaik-baiknya. Rebut segala peluang yang ada. Agak-agak korang sudah bersedia untuk kedatangan bulan Ramadhan ini?



38 comments:

Chic Na said...

rasanya dh sedia kot. tak sabar tunggu ramadhan. ;)

caliph shuriken said...

smoga diberi kesihatan yg baik sepanjang ramadhan.. insyaAllah ^^

fyna said...

dear chic na : tuelah... tak sabar rasanya kan.

fyna said...

caliph : insyaAllah..

Fatihah said...

semoga kita dapat menghayati bulan yang penuh berkat. InsyaAllah

Tinta Lana said...

Salam.

Sejujurnya fyna..lana pun tak sure lana dah ready ke belum..tpi yg pasti, berblog dibolan pose ni, ase mcm tak ready2 lgi,heh3. thn lepas, terbabas je berblog..tak biasa lagi.. >_<

fyna said...

dear fatihah : insyaAllah dear.. ^^;

fyna said...

dear lana : takpe. yang penting kita bersedia untuk beribadah.

hairy said...

cepat ja masa berlalu...salam ramdhan :-)

Nora Karim said...

salam ramadhan in advance... sedia atau tak...kita akan hadapi jugakan? :D

***tak sabar nak puasa!!

Ruzzezanie said...

tak sabar nk tunggu ramadhan.

selalunya takdalah teruja. biasa je. lalui je bulan islam smpilah ramadhan. tapi kali ni rasa teruja sgt. tatau kenapa. :)

fyna said...

hairy : ha'a.. cepat je kan. salam ramadhan jugak hairy.

fyna said...

dear nora : betul tue. ^^;

fyna said...

dear ruzz : waaa.. yeke? awat lak teruja tahun nih? mesti ada pape kan.

Phat said...

x sabar dah ni

fyna said...

abam phat : ^^; bagus2..

~~oOpEt~~ said...

xsabar tggu ramadhan.. takut juga xberkesempatan bertemu ramadhan akan datg :)

fyna said...

dear oopet : insyaAllah. panjang umur, akan bertemu juga.

Aida Omar said...

dah bersedia..InsyaAllah akan cuba lakukan perubahan ramadhan nie. :)

cik kitty said...

insyaAllah akan cuba menghargai Ramadhan tahun ni sebaik-baiknya.semoga semuanya dipermudahkan.amin.

cendol said...

salam ramadhan al mubarak ye :)
nak kelik sudah!

cik Lilis said...

*done klik sudah*

haha :D

|shuhadaothman|TM said...

x sabar tggu puasa. hope kte sempat jumpa ramadhan :)

Pecinta pink^^ said...

insyaallah..suda sedia..salam ramadhan al-mubarak fyna:)

Radsmil said...

alhamdulillah... xsabar lagi menunggu puasa nie..hehehe..xD

haz said...

insyaallah lagi 2 hari nk puasa dh.. yeay! ^^

fyna said...

dear aida : insyaAllah.

fyna said...

dear cik kitty : aminn... fyna pun sama dear.

fyna said...

dear cendol : salam ramadhan juga dear.

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Insyallah..dah bersedia..tak sabar tunggu kedatangan ramadhan..Moga ramadhan kali ni lebih baik dari sebelumnye...

fyna said...

deah shu : ha'a.. samalah dengan fynaa. tak sabar juga.

fyna said...

deah shu : ha'a.. samalah dengan fynaa. tak sabar juga.

fyna said...

dear pecinta : insyaAllah.. salam ramadhan juda dear~

fyna said...

mil : alhamdulillah kan..lagi 2 hari je lagi dah nak berpuasa kan.

fyna said...

dear haz : ha'a dear. kejap je kan.

fyna said...

dear lily : insyaAllah sis.. amin.

~~oOpEt~~ said...

salam ramadhan fyna :D

Semut Senyum said...

Salam Ramadhan, fiyna...

jangan puasa separuh hari tau, ehehhe