Click Like and Receive all updates via Facebook.

Tutorial By | JiwarOsak

TABUNG BELI LENS DSLR BARU


BLOGFYNA.COM

  • Tarikh Cuti Tahun Baru Cina 2017 - Tarikh Cuti Tahun Baru Cina 2017 Assalammualaikum dan salam sejahtera. Bilakah tarikh cuti tersebut? Tarikh Cuti Tahun Baru Cina 2017 merupakan keyword y...
    11 months ago

BLOGWALKING ZONE (Senarai Bloglist)

SHOT AND SNAP PHOTOGRAPHY

Monday, July 2, 2012

EDISI TROLL : NOBITA LEBIH PANDAI DARI DORAEMON? HURM..



Nobita : Doraemon, jom main O-Som
Doraemon : Yeh!! Jom!!

0 - 1
0 - 2

Doraemon : %^&$#@%

Adeeehhh.. Bertuah betul si Doreamon nih pun.

40 comments:

luqman zakaria said...

macam pelik jer kalau nobita pandai..lolo~

piraaa said...

sampai sudah tak menang

fyna said...

luqman : memang sangat pelik kan. nasib baik lah tangan doraemon mcm tue, kalau tak..

fyna said...

dear piraaa : hahaha. tuelah. nak tengok gak, bila doraemon boleh kalahkan nobita..

~~oOpEt~~ said...

waa.. bijak je nobita tiba2 :D haha

miss fluffy said...

doraemon xde jari..hehe

fyna said...

dear oopet : ngeee.. mustahil je kan..

fyna said...

dear miss fluffy : sebab tue je. kalau doraemon ada jari, kompem menangis doraemon kejekan nobita tue.

Kamal Lee said...

kahkah. :)) kesian doremon. hewhew

fyna said...

kamal : hehehe...tang nih je kesian kat doraemon... nobita amek kesempatan kat doraemon...

Segelas Milo Ping said...

hahaa kesian lah doraemon XD

fyna said...

milo ping : ^^; nak wat macam mane kan...dah tangan doraemon macam. hanya mampu kesian je lah.

hairy said...

haha....pelik ja!nobita tu susah nk bertuah..haha

fyna said...

hairy : haha...percayalah. time nih je si nobita tue bertuah. yang lain, 99.9% memang tak bertuah langsung.

|shuhadaothman|TM said...

hahaha, nasib la doremon sbb tangan bulat.

fyna said...

dear sha : haha.. kan. kalau tak.. memang malang je lah nasib nobita tue..

Acik Ain said...

sampay haty mu , permain kan doremon saye . huwaa . haha

fyna said...

dear acik : alolololo..sowie dear.tapi hakikat kan?kan? ^^;

caliph shuriken said...

tp dlm byk2 satu jaa nobita paling expert.. main tembak2 mmg terbaik laa ^^

fyna said...

caliph : main tembak2?? hehe.. dia main2 je pandai. yang lain? takde maknanya.. ^^;

dayteen lea said...

sizuka takde ke?;p

fyna said...

dear dayteen : sizuka? hehehe..takde lak.. lain kali lah gamaknyan. ^^;

dayteen lea said...

ala
kecewanya

Phat said...

doreamon leh buat batu je la hahaha

fyna said...

dear dayteen : nak wat macam mane. takpe2.. next time..

fyna said...

abam phat : ha'a... doraemon terpaksa terima hakikat. kecuali dia guna poket ajaib dia tue.

dayteen lea said...

hahahaha

fyna said...

dear dayteen : giant tak nak ke? suniyo ke? hehehe..

dayteen lea said...

giant selalu pegi beli barang dapur

hahaha

fyna said...

dear dayteen : ha'a kan... bz memanjang je si giant tue. tapi kalau dia takde pun, takpe. nanti doraemon kena buli lak.

dayteen lea said...

tapi giant tak selalunya jahat ;p

fyna said...

dear dayteen : tak selalu ye? hurm.. kadang-kadang je kan.. ^^;

dayteen lea said...

;

fyna said...

dear dayteen : ^^;

Encik Atan said...

bhaha.....kejam giler

LiLy @ MumMyQiStInA said...

kih kih..sampai bila2 pun tak kan menang si doremon tu..cerdik gak Nobita ni.. :)

fyna said...

encik atan : kejam tak kejam lah juga... ^^;

fyna said...

dear lily : hahaha..tuelah pasal..cian doraemon...

Noor said...

1st time tgk Doraemon kalah ngn Nobita..hahaha..smpai kiamat pun dia xkn menang main gme tu..huhuh

fyna said...

dear noor : sampai kiamat? hahaha..ha'a...betul tue.. adeeh...sakit hempedu duk pk nasib doraemon nih..