Click Like and Receive all updates via Facebook.

Tutorial By | JiwarOsak

TABUNG BELI LENS DSLR BARU


BLOGFYNA.COM

  • Tarikh Cuti Tahun Baru Cina 2017 - Tarikh Cuti Tahun Baru Cina 2017 Assalammualaikum dan salam sejahtera. Bilakah tarikh cuti tersebut? Tarikh Cuti Tahun Baru Cina 2017 merupakan keyword y...
    9 months ago

BLOGWALKING ZONE (Senarai Bloglist)

SHOT AND SNAP PHOTOGRAPHY

Monday, July 2, 2012

EDISI TROLL : NOBITA LEBIH PANDAI DARI DORAEMON? HURM..



Nobita : Doraemon, jom main O-Som
Doraemon : Yeh!! Jom!!

0 - 1
0 - 2

Doraemon : %^&$#@%

Adeeehhh.. Bertuah betul si Doreamon nih pun.

40 comments:

luqman zakaria said...

macam pelik jer kalau nobita pandai..lolo~

piraaa said...

sampai sudah tak menang

fyna said...

luqman : memang sangat pelik kan. nasib baik lah tangan doraemon mcm tue, kalau tak..

fyna said...

dear piraaa : hahaha. tuelah. nak tengok gak, bila doraemon boleh kalahkan nobita..

~~oOpEt~~ said...

waa.. bijak je nobita tiba2 :D haha

miss fluffy said...

doraemon xde jari..hehe

fyna said...

dear oopet : ngeee.. mustahil je kan..

fyna said...

dear miss fluffy : sebab tue je. kalau doraemon ada jari, kompem menangis doraemon kejekan nobita tue.

Kamal Lee said...

kahkah. :)) kesian doremon. hewhew

fyna said...

kamal : hehehe...tang nih je kesian kat doraemon... nobita amek kesempatan kat doraemon...

Segelas Milo Ping said...

hahaa kesian lah doraemon XD

fyna said...

milo ping : ^^; nak wat macam mane kan...dah tangan doraemon macam. hanya mampu kesian je lah.

hairy said...

haha....pelik ja!nobita tu susah nk bertuah..haha

fyna said...

hairy : haha...percayalah. time nih je si nobita tue bertuah. yang lain, 99.9% memang tak bertuah langsung.

|shuhadaothman|TM said...

hahaha, nasib la doremon sbb tangan bulat.

fyna said...

dear sha : haha.. kan. kalau tak.. memang malang je lah nasib nobita tue..

Acik Ain said...

sampay haty mu , permain kan doremon saye . huwaa . haha

fyna said...

dear acik : alolololo..sowie dear.tapi hakikat kan?kan? ^^;

caliph shuriken said...

tp dlm byk2 satu jaa nobita paling expert.. main tembak2 mmg terbaik laa ^^

fyna said...

caliph : main tembak2?? hehe.. dia main2 je pandai. yang lain? takde maknanya.. ^^;

dayteen lea said...

sizuka takde ke?;p

fyna said...

dear dayteen : sizuka? hehehe..takde lak.. lain kali lah gamaknyan. ^^;

dayteen lea said...

ala
kecewanya

Phat said...

doreamon leh buat batu je la hahaha

fyna said...

dear dayteen : nak wat macam mane. takpe2.. next time..

fyna said...

abam phat : ha'a... doraemon terpaksa terima hakikat. kecuali dia guna poket ajaib dia tue.

dayteen lea said...

hahahaha

fyna said...

dear dayteen : giant tak nak ke? suniyo ke? hehehe..

dayteen lea said...

giant selalu pegi beli barang dapur

hahaha

fyna said...

dear dayteen : ha'a kan... bz memanjang je si giant tue. tapi kalau dia takde pun, takpe. nanti doraemon kena buli lak.

dayteen lea said...

tapi giant tak selalunya jahat ;p

fyna said...

dear dayteen : tak selalu ye? hurm.. kadang-kadang je kan.. ^^;

dayteen lea said...

;

fyna said...

dear dayteen : ^^;

Encik Atan said...

bhaha.....kejam giler

LiLy @ MumMyQiStInA said...

kih kih..sampai bila2 pun tak kan menang si doremon tu..cerdik gak Nobita ni.. :)

fyna said...

encik atan : kejam tak kejam lah juga... ^^;

fyna said...

dear lily : hahaha..tuelah pasal..cian doraemon...

Noor said...

1st time tgk Doraemon kalah ngn Nobita..hahaha..smpai kiamat pun dia xkn menang main gme tu..huhuh

fyna said...

dear noor : sampai kiamat? hahaha..ha'a...betul tue.. adeeh...sakit hempedu duk pk nasib doraemon nih..