Click Like and Receive all updates via Facebook.

Tutorial By | JiwarOsak

TABUNG BELI LENS DSLR BARU


BLOGFYNA.COM

  • Tarikh Cuti Tahun Baru Cina 2017 - Tarikh Cuti Tahun Baru Cina 2017 Assalammualaikum dan salam sejahtera. Bilakah tarikh cuti tersebut? Tarikh Cuti Tahun Baru Cina 2017 merupakan keyword y...
    7 months ago

BLOGWALKING ZONE (Senarai Bloglist)

SHOT AND SNAP PHOTOGRAPHY

Tuesday, June 26, 2012

BERKAWAN DENGAN BEKAS KEKASIH?


Soalan cepucemas.

Kalau diberi peluang, adakah korang akan berkawan / berbaik dengan bekas kekasih tetapi hanya berkawan sahaja? Atau tidak berkawan dengan bekas kekasih?

Bagi fyna, alhamdulillah. Fyna tidak pernah hendak berkawan dengan diorang balik. Sebabnya (jawab dalam hati)

18 comments:

Ety said...

ada yg Ety berkawan baik smpai skrang. in fact saling tolong and support each other.

tapi ada yg Ety nak berkawan, tpi memang tak boleh.

tu je. k bye :D

Qaseh Qhaleesh said...

so far , cik Qaseh cuba berhubungan baek dgn encik kenangan .. sy tanak mencemarkan imej islam dimata bangsa die ..

mungkin kitorang takkan bersatu , tp insyallah .. sy cuba bimbing encik kenangan jd saudara baru islam .. dn kami sekeluarga terima dia sbg keluarga baru kami ...

btw , bw sini :))

Ernie Widhyharti said...

sebelum ni, sy berkawan dgn bekas kekasih. hati rasa agak terseksa sebab masih ada rasa cinta yg susah nak hapuskan. last2, sy decide to stop this friendship coz i wanna get rid of this love feeling. skrg dah boleh lupakan dia sikit2 :)

Nono Lu said...

ouh cannot.. tunang cemburu.. hahahha

msredcheesecake said...

tak kisah kalau kawan... tanak pun bole...

fyna said...

dear ety : ^^; baguslah kalau macam tue.

fyna said...

dear qaseh : kalau macam tue sangat digalakkan supaya dia tidak tersasarkan.

fyna said...

dear ernie : macam tue yang fyna rasa. untuk langkah selamat, fyna memang tak akan berkawan dengan sidia lagi.

fyna said...

dear nono : hehehe. jangan cari pasal taw.. ^^;

fyna said...

msredcheesecake : ^^;

Phat said...

ikut rasa hati diri sendiri.. bagi phat ok je..tp takut lukakan hati org tersyang yg ada

Halimatun Sa'adiah said...

sy still kwn ngn die..tp die xtau sy da de pganti...tp die pon da de pganti..adil kn..

caliph shuriken said...

utk elak konflik masa depan, baik jgn rapat balik...

fyna said...

abam phat : tuelah pasal kan. baik cegah dari awal-awal.

fyna said...

abam phat : tuelah pasal kan. baik cegah dari awal-awal.

fyna said...

dear halimatun : baguslah macam tue dear.. ^^;

fyna said...

caliph : tue yang paling senang kan.

CIK CHIPSMORE said...

urrmm penh gak kawan dgn bekas2 uh..tp kejap2 jerk laa..xsuke kawan lebih2 coz kate pun exx kan..confrm dah benci nye..hahaha kawn pown coz nk memainkan ati jerk balik..hahaha