Click Like and Receive all updates via Facebook.

Tutorial By | JiwarOsak

TABUNG BELI LENS DSLR BARU


BLOGFYNA.COM

  • Tarikh Cuti Tahun Baru Cina 2017 - Tarikh Cuti Tahun Baru Cina 2017 Assalammualaikum dan salam sejahtera. Bilakah tarikh cuti tersebut? Tarikh Cuti Tahun Baru Cina 2017 merupakan keyword y...
    11 months ago

BLOGWALKING ZONE (Senarai Bloglist)

SHOT AND SNAP PHOTOGRAPHY

Thursday, June 14, 2012

MENYAMAR? STALKER? MOTIF??


Menyamar dalam facebook? Jadi stalker ? Apa motif diorang nih? Sebenarnya tue yang terjadi dekat fyna. Disebabkan fyna ada 2 akaun facebook. Satu akaun memang untuk privacy dan kalau fyna nak approve fyna akan tapis dahulu. Akaun yang lagi satu, fyna akan approve je sebab akaun tue untuk blogger.

Tapi..tapi.. yang bestnya. Ada gak yang nak menyamar nak berkawan dengan fyna. Budget fyna tak kenal 'sidia' tue siapa. Dia silap. Sebab fyna memang seorang yang teliti. Awal-awal lagi fyna dah  bagitahu yang fyna seorang yang teliti. Hopefully 'sidia' faham maksud fyna.

Agak pelik. Sebab jarang ada orang yang chat dengan fyna kecuali orang tue fyna kenal. Fyna kenal setiap penggunaan ayat-ayat 'sidia' tue. Bukan fyna tak nak kawan dengan 'sidia' tapi sebab 'sidia' tahu fyna benci 'sidia'.

Harap sangat dia baca entri fyna nih sebab fyna taknak dia malu sendiri. 

8 comments:

hairy said...

selalu sgt terkena..hihi

Cik Ziera said...

kan sekrg semua sibuk nak jadi stalker. sbenaye nak bz body. ehehe

fyna said...

hairy : selalu terkena? pergghh...ye lah...u kan artis. nak sign~

fyna said...

dear ziera : hurm. betul gak tue. ^^;

Cik Ziera said...

mmg betulll hikhik

fyna said...

dear ziera : banyak lagi keje lain boleh buat kan.. ^^; nak gak stalk2..

Qaseh Qhaleesh said...

cik Qaseh pun ada dua acc fb . 1 official yg satu lg utk stalker org2 yg mcm pelik2 masa dekat official acc . tu kire stalker gak ke ?

btw , bw kamu smbil follow2 ..

fyna said...

dear qaseh : errr..stalk jugak la tue..hehehe..kot.