Click Like and Receive all updates via Facebook.

Tutorial By | JiwarOsak

TABUNG BELI LENS DSLR BARU


BLOGFYNA.COM

  • Tarikh Cuti Tahun Baru Cina 2017 - Tarikh Cuti Tahun Baru Cina 2017 Assalammualaikum dan salam sejahtera. Bilakah tarikh cuti tersebut? Tarikh Cuti Tahun Baru Cina 2017 merupakan keyword y...
    6 months ago

BLOGWALKING ZONE (Senarai Bloglist)

SHOT AND SNAP PHOTOGRAPHY

Tuesday, June 19, 2012

JOM MAIN LEGO. TAPI KORANG TAHU KE LEGO ITU APA? | LEGOLAND MALAYSIA


Pernah main lego? Tahu macam bentuk lego? Tidak tahu? Nampak sangat menipunya. Time jadi budak hingusan dulu selalu mainkan. Sekarang ini jarang dah budak-budak main lego ini. Diorang sekarang dah main ipad, notebook, tab dah. Mahu ada budak-budak tak kenal kot lego kan. 

Hari Sabtu lepas fyna tengok Majalah 3. Jarang sekali fyna hendak tengok. Layan online lagi best. Tetapi disebabkan tajuk malam tersebut macam best, fyna tengok. 



Actually yang fyna nak kongsi nih berkaitan dengan Legoland Malaysia. Mesti bestkan tempat tue bila dah siap nanti. Waaa.. Untunglah siapa yang duduk Johor. Jeles Mak Jemah macam ini.

23 comments:

piko pink said...

mesti mahal masuk..hehe

fyna said...

dear piko : tak pasti lak. tapi macam ye je.. ^^;

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Tgk juga majalah 3 baru2 ni..mcm best jer kan legoland tu...nasiblah kita duk johor...tapi dapat pegi ke tak..harga masuk tu mahal.. :)

piko pink said...

haha..klu rm 10 ok gak..haha

Muhamad Azam said...

kenmain cute blog jeles nih

fyna said...

dear piko : 10 henget? dapat ke harga tiket macam tue? hehe.. ^^;

fyna said...

jajam : elehh..jeleslah tue..wekk..

sop said...

kat johor jer ker?

syiela said...

jauh kot nak ke sana.. akak dah la nun di utara.. belah sni pun tak habis teroka lg..

hehhehe nasib mak jemah yg jeles >_<

fyna said...

sop : ha'a.kat johor je. ^^;

fyna said...

dear syiela : jauh tue sis.

farrah hayati said...

member baru je cer pasal legoland ni...macam teringin nak p je kan....nampak menarik..

fyna said...

dear farrah : ^^; kan..menarik je legoland nih..

ruby sarip said...

waaa.. kebetulan plak sy ade jual lego murah.. Lego sangat best!
nanti lawat la blog sy ^_^

fyna said...

dear ruby : ok dear~

muhsin.aminudin said...

beli tiket setahun lagi untung dari tiket sehari.

~~oOpEt~~ said...

mahal la tiket nk masuk dye.. haha.. dulu kecik2 suka main lego :D

Pink Lavender said...

akan pegi juga 1hari nanti
huhuhu

jom follow makneng

fyna said...

dear pink : samalah ngan fyna. InsyaAllah.

..cik gugu.. said...

untungkan dok johor . muahahaha :D

fyna said...

dear gugu : tue lah...jeles fyna..

piko pink said...

haha..tggu malaysia kaye bru dpt mcm 2..

fyna said...

piko : macam tue lah gamaknya.. ^^;