Click Like and Receive all updates via Facebook.

Tutorial By | JiwarOsak

TABUNG BELI LENS DSLR BARU


BLOGFYNA.COM

  • Tarikh Cuti Tahun Baru Cina 2017 - Tarikh Cuti Tahun Baru Cina 2017 Assalammualaikum dan salam sejahtera. Bilakah tarikh cuti tersebut? Tarikh Cuti Tahun Baru Cina 2017 merupakan keyword y...
    5 months ago

BLOGWALKING ZONE (Senarai Bloglist)

SHOT AND SNAP PHOTOGRAPHY

Thursday, June 14, 2012

BUAT SEGMEN, ADA YANG JOIN TAK?


Seperti biasa, fyna nak buat entri lain. Kompem akan keluar entri lain. Macam nih lah. Hehehe. Sengal je. So, banyak entri separu jalan dalam draft tue. I loike~

Fyna tengok ramai je blogger yang buat segmen-segmen kan. So, hati i nih pun menggatal nak buat juga. Hati je gatal, bukan orangnya.

Mana tahu esok ke fyna buat segmen. Tak pun petang nanti. Teringin gak nak memeriahkan blog fyna nih kan. Al-maklumlah blogger newbie gitu.


10 comments:

Puan Gojes said...

:D ok, let me. ada masa, yatie join :)

fyna said...

dear gojes : thanks dear~

Apink Rasich said...

ayoo ayoo.. ditunggu..

fyna said...

apink : jeng.jeng.jeng...

Cik Eyra said...

haa,maw join lah :)

fyna said...

dear eyra : sat ye...nanti dah ada, fyna bagitahu ye.. ^^;

NoRaQiLah JohaRi said...

ad mase qiela join =)

fyna said...

dear noraqilah : ok dear~

jaakechik said...

jemput join GA saya yer dia.. HADIAH BEST, SYARAT SEMUDAH abc!

fyna said...

dear jaa : ok dear~